מה אתה חופר לי על חוף Airlie???

הגענו לגן עדן קטן עלי אדמות. אחרי שנוה השקיע בשכנוע (חפר) הסכמתי לצאת למסע מטורף של  800 ק"מ ביומיים של נסיעה אינסופית, כדי להגיע ל . Airlie beach והאמת? שווה את זה.

אנחנו בעולם הפלא של whitsundays, וכמו שזה נשמע זה ככה... ים טורקיז מטריף וחמים, איים מוריקים פזורים באדישות על פני הים, קמפינג מפנק עם שכנים מהממים והמקלחות הטובות ביותר שפגשתי (הרבה יותר טוב מהבית שלנו...) מיד הרגשנו שזכינו בקופת האוצר : )




הבריכה של ceder creek

אמא'לה, תנין!

ממשיכות לבדוק את הדונאטס


יומיים שוטטנו בעיירה וביערות הסמוכים והיום סוף סוף יצאנו אל הים. היה כל כך יפה שבאמצע התחלתי להיות עצובה שזה הולך להיגמר מתישהו. עד כדי כך.



הפלגנו בסירת מפרש, שנירקלנו ליד האי הוק, אכלנו על חוף זהב עם ים טורקיז. והכל מרגיש אמיתי ולא אמיתי באותו הזמן. הבנות היו בעננים כמעט כל הזמן, כולל הזדמנויות להשיט בעצמן את הסירה. כיף!

מחר נצא לשיט נוסף, אז עוד אספר...

ומה עבר עלינו לפני חופר-לי?
היינו שלושה ימים בbargara, עיירה חמודה על הים, נוה והבנות עשו קורס גלישת גלים של יומיים, היה ממש כיף ואני עשיתי צחוקים עם נטע בינתיים.


חגגנו יום הולדת 8 לרותם, חגיגת שוקו ועוגות, וכמובן חגגנו את ראש השנה, עם מפה לבנה,תמרים ותפוחי בדבש, מסכת חגיגית, ולמחרת גם טקס ברכות משפחתי שבאמת היה מרגש ומשמח.




הצלחנו גם לעבור בשפיות יחסית את שעות הנסיעה הארוכות, עם שירים מהנגן, משחקים בטאבלט יחידות חשבון (כמה זמן ייקח לנו להגיע למקיי במהירות של 100 קמ"ש אם היא רחוקה 280 ק"מ? - בירת ג'ינג'ר מתנה לפותרים)
אז שנה טובה לכולם מאיתנו, ניפגש בחופים זהובים מול ים צלול במהרה בימינו אמן!

תגובות

  1. אוי כמה נפלא.. שיימשך לכם גן העדן.. תשארו שם עוד..

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. אתם החיים עצמם
    וכמה חתיך נוה גם באוסטרליה יאללה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

זהירות נוחתים!

איזה גורג'ס!

חברה שלי