זהירות נוחתים!

ימים ראשונים בבריסביין, קווניסלנד, אוסטרליה.

לפני הטיסה המתח וההתרגשות התחילו להשפיע אלינו והתחלנו לאבד שנות שינה בלילה, מה שלמעשה כבר בנה לנו את הג'לטלג בישראל.

טסנו דרך סיאול, טיסה שערכה כמעט עשר שעות, הפסקה של 4  שעות ועוד טיסה במשך תשע וחצי שעות לבריסביין.
תיק אחד שאיתו עלינו למטוס הוקדש כולו לבגדים להחלפה ולמגבות... מה ששמענו עליו התברר כנכון! יש מקלחות חינם בשדה התעופה בסיאול! התקלחנו, הוצאנו קצת מרץ באזור משחקי הילדים והמשכנו לטיסת הלילה הבאה.

נחתנו בבריסביין בשעה שבע בבוקר. עם בחילות וסחרחורות... הבנות התחילו להירדם ולהימרח.
הנהיגה בצד ההפוך של הרכב יוצרת בלבול בטח אחרי 48 שעות ערות. נוסעים בצד שמאל וההגה בצד שמאל, אתה בא לאותת ומפעיל את המגבים.

נסענו לבית של דורון, חבר ילדות של דוד שלי (נוה) ואחרי ארוחת בוקר קצרה הגענו לדירת האירוח שלנו בצפון בריסביין.
בערב יצאנו לאכול ומצאנו המבוגריה בשכונה, עם האוכל חזר מצב הרוח הטוב וטליה ורותם התחילו לרקוד משיר שהקפיץ אותן, היה ממש מצחיק. חזרנו לישון מוקדם בסביבות שבע בערב. והג'ט לג העיר את כולנו בסביבות 1:30 בלילה. עשינו מסיבת סרט ושוקו חם ובסוף חלקנו חזרו לישון.

יש איזה לאות בג'ט לג', מבולבלים, עייפים אבל לא ישנים, אובדן זמן, אובדן חוש כיוון. היינו תלויים לחלוטין בwaze.

ביום למחרת כבר התחלנו לחפש את הרכב והקראוון לקנייה. אחרי ארוחת בוקר נסענו למרכז העיר, הורדתי את תמר והבנות ונסעתי לראות רכב שחיכה לנו במוסך של ישראלי לשעבר בדרום בריסביין. בדרך חזרה ראיתי מגרש קראוונים גדול של חברת jayco שמייצרת ומוכרת קראוונים בכל מיני גדלים.
באנגלית קראוון היא המילה לקראוון נגרר. קראוון שהוא גם רכב נקרא מוטורהום.
אז בגדול אנחנו מחפשים נגרר ורכב. המחשבה היא שנוכל להחנות ולטייל קצת עם הרכב, להגיע לשמורות ולאיים. בערב נסענו לדורון ומשפחתו ועשינו קבלת שבת וארוחת ערב. דורון ייעץ לנו על מה ללכת ועל מה לוותר, איפה לחפש, מה רחוק ומה קרוב.
תמר - בזמן שנוה שיחק במכוניות וקראוונים, אני והבנות חגגנו על נהר בריסביין, יצאנו לטיול ב"קנגרו פוינט" טיילת מקסימה על הנהר. להלן חלק מהחוויות:

נוה:
הבוקר נסענו לפארק ניו פארם, במרכז העיר על נהר בריסביין. יש מתקני טיפוס ועצי פיקוס בנגלי שמחוברים למתקני עץ. הטיפוס על העצים הוא חלק מחווית הפארק. היינו בו בערך 5 שעות במהלכן קפצתי לבדוק עוד רכב אפשרי לקנייה. אחרי הסופ"ש יגיע בוחן לבדוק את הרכב ואם הוא מתאים ותקין, נקנה אותו.

תמר: הפארק היה מעולה!! הכרנו שם כמה חיות אוסטרליות אותנטיות - אופוסום חמוווווד שהלך לישון בשירותי הנשים, וציפור שנקראת אייביס. כמו כן טליה מתחילה להתלהב מעכבישים וחיפושיות מעניינות. נמשיך לדווח על הממצאים...

הבנות, וזה כולל את נטע, מתנהגים יפה רוב הזמן. יש טרמפולינה בחצר מה שעוזר להוצאת אנרגיה בבוקר. הן עוזרות אחת לשנייה ולנו והן יחסית קשובות עד שהן נהיות עייפות ואז הן מתהפכות אחת על השנייה.
טליה עיקמה את הרגל בסוף היום, כשקפצה מהענף שמופיע בתמונה לרצפה. נראה מחר איך היא מרגישה.

בסך הכל עובר בסדר עד עכשיו, כיף עם הילדים, כיף לנו אחד עם השניה. גם כשעייפים / רעבים / עצבניים באופן כללי מצליחים לצלוח את זה בטוב. תחזיקו לנו אצבעות.